sobota, 21 grudnia 2013

Nowy Rok

Zainspirowana blogiem http://klawiaturaiherbata.blogspot.com/, a właściwie urzeczona tym co tam znalazłam, postanowiłam założyć n-tego bloga w swoim życiu. Mam nadzieję, że to już ostatni ...
W moim życiu od dłuższego czasu nic nie jest proste, a raczej wszystko się plącze i gmatwa. A może sama to robię, czy raczej nic nie robię...
To był trudny rok dla mnie i jeszcze czekają na mnie Święta, które też nie będą łatwe. Niemniej jednak zrobię wszystko, żeby dla moich najbliższych były one dobre.
A Nowy Rok przyjdzie niepostrzeżenie i przyniesie każdemu z nas coś dobrego. Pamiętajmy jednak o bardzo ważnej prawdzie - uważajmy na to o czym marzymy, bo czasem marzenia się spełniają....

1 komentarz:

  1. uważajmy na to o czym marzymy, bo czasem marzenia się spełniają....tylko nie tak i nie wtedy kiedy tego potrzebujemy. Dla mnie to powiedzenie właśnie tak wygląda. Życzę Ci tego by spełniały się wtedy i w taki sposób kiedy są Ci potrzebne :)
    A święta aby były pełne spokojnej radości.

    P.S Nie wiedziałam, że mogę kogoś zainspirować :O

    OdpowiedzUsuń